برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

مینی واش دوقلو مادرلی مدل SH-MW38810

motherly SH-MW38810 Diaper Cleaner

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

بدنه مقاوم ازجنس کامپوزیت

مجهز به سوئیچ ایمنی در خشکن

دو نوع برنامه شستشوی ملایم و عادی

مصرف انرژی پایین با توان شستشوی بالا

مجهز به سیستم حباب ساز جهت شستشوی بهتر لباس

دارای رله حرارتی جهت جلوگیری از آسیب دیدگی موتور در اثر فشار بیش از حد

فیوز ایمنی جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به موتور هنگام نوسانات شدید برق

دو ورودی مجزای آب جهت آبگیری و آبکشی لباسها در مخازن شستشو و خشک کن

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 18 ماه گارانتی مادرلی
انتخاب رنگ
  • آبی
  • صورتی
5,338,000 تومان
موجود در انبار وایت کالا
>71 امتیاز وایت کلاب 71 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 71,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات
جارو برقی بوش مدل BGL8PRO3IR

مینی واش دوقلو مادرلی مدل SH-MW38810

بررسی و خرید اینترنتی مینی واش دوقلو مادرلی مدل SH-MW38810


با به روز شدن تکنولوژی و بوجود اومدن ابزار سلامت و آسایش خانواده دستگاه های جدیدی مثل مینی واش به خانه ها راه پیدا کردن و بخاطر کاربردی بودنشون مورد استقبال بسیاری قرار گرفتن. مینی واش مادرلی با داشتن کاملترین فراوانی مدل در تولید مینی واش یکی از بهترین گزینه های انتخاب مینی واش است.

 مینی واش ها از دستگاه های گر کاربرد هر خانه به حساب می آیند که نه تنها برای لباس نوزادان بلکه برای پارچه های تنظیف که باید جدا شسته شوند هم کاربرد دارد

 کابرد بسیار زیاد

این مینی واش دوقلو مجهز به سوئیچ ایمنی در خشک کن می باشد. این کالا دارای فیوز ایمنی جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به موتور هنگام نوسانات شدید برق می باشد. از دیگر ویژگی های این کهنه شور بدون لغزش بدون این محصول در هنگام آب کشی می باشد. این مینی واش دارای یک رله حرارتی جهت جلوگیری از آسیب دیدگی موتور در اثر فشار بیش از حد در این محصول به کار گرفته شده است. و مجهز به پایه لرزه گیر جهت استفاده دستگاه در سطوح شیب دار و سرامیکی می باشد. مینی واش مادرلی مدل SH-MW38810 دارای دو موتور خاص حدید مجرا دارد . که یکی وظیفه شستشوی لباسها و موتور دیگر وظیفه خشک کردن را بر عهده دارد. موتور شستشوی این کهنه شور قابلیت شستشو در دو جهت چپ و راست را دارد. در ضمن این موتور شستشو دارای دو برنامه شستشوی آرام و عادی می باشد. این موتور برای شستشوی لباس ها دارای سیستم حباب ساز می باشد. در ضمن رله حرارتی جهت جلوگیری از آسیب دیدگی موتور در اثر فشار بیش از حد به کار گرفته شده است.

طراحی زیبا و کم جا

یکی از مهمترین عامل ها در در خرید یک مینی واش این است که باید به جنس بدنه دقت کرد. چون این محصولات به دلیل کارکرد زیاد با آب باید مقاومت حداکثری در مقابل زنگ زدی و.. داشته باشد. به همین دلیل در تولید بدنه این محصول از کامپوزیت استفاده شده که ضد زنگ ،ضد پوسیدگی و ضد برق گرفتگی است . انتظاری که از مینی واش ها در واقع ماشین لباسشویی های کوچک داریم، این است که لباس‌ها کامل شسته شوند و سپس آن‌ها را تمیز تحویل بگیریم که این کار را این محصول به‌خوبی برای شما انجام می‌دهد. مینی واش مادرلی مدل SH-MW38810 دارای تایمر شستشو می باشد که این کار را به موقع انجام می دهد. تمامی امکانات این ماشین لباس‌شویی در یک تایمر خلاصه شده است که می‌تواند شست‌وشوی کامل لباس‌ها را برعهده بگیرد و نیازی به تنطیم چند برنامه ندارد و گاهی افرادی که به‌تنهایی زندگی می‌کنند، به جای ماشین لباس‌شویی از مینی‌واش استفاده می‌کنند که سریع‌تر، کم‌مصرف‌تر و کار راه‌اندازتر و به صرفه تر است.


جارو برقی بوش مدل BGL8PRO3IR

ازآنجایی‌که همیشه لوازم‌خانگی تولیدی همواره در حال پیشرفته‌ترشدن هستند و سعی دارند امکانات بیشتری را در اختیار مشتریان قرار دهند، روز به روز خاص تر و پیشرفته می‌شوند؛ درحالی‌که گاهی مشتریان به محصولاتی نیاز دارند که در مدت‌زمان کوتاهی کارشان را راه ‌بیندازند. این محصولات کالاهایی هستند که برای شستشوی لباس در حجم کم طراحی و تولید شده‌اند و می‌توانند جایگزین مناسب لباس‌شویی های بزرگ برای شست‌وشوی لباس نوزاد و دیگر لباس ها باشند.

جزئیات محصول
motherly SH-MW38810 Diaper Cleaner

مشخصات

ارتفاع
670 سانتی متر
پهنا
580 سانتی متر
عمق
360 سانتی متر
وزن
13 کیلو گرم
صفحه نمایش
ندارد
سایر ویژگی ها
بدون لرزش در حین خشک کردن / مجهز به چرخ جهت سهولت در جابجایی / مجهز به پایه لرزه گیر جهت استفاده دستگاه در سطوح شیب دار و سرامیکی / مجهز به سوئیچ ایمنی در خشکن / دارای دو موتور مجزا جهت عملکرد همزمان سیستم شستشو و خشک کن
نوع لباسشویی
مینی واش
نوع مخزن
دوقلو
نوع درب
درب از بالا
ظرفیت دیگ
3.8 کیلو گرم
دیدگاه کاربران (2)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 2 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

5.0
1402/12/21

مینی واش بسیار خوب و باکیفیتیه
لباسارو عالی میشوره. خشک کنشش هم عالی خشک میکنه.

5.0
1401/06/14

کالای با کیفیتی هستش جنس بدنه خوبه سایز و ابعاد مناسب هستش و خیلی تمیز میشوره من برای سیسمونی دخترم خرید و راضیم