برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

فرش شوی و سرامیک شوی بیسل مدل HYDROWAVE

Bissell HYDROWAVE Wash carpets and ceramics

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

قدرت موتور 385 وات

حجم مخزن آب تمیز : 1.7 لیتر

حجم مخزن آب کثیف : 600 میلی لیتر

تکنولوژی CleanShot برای از بین بردن لکه ها

مناسب برای فرش ، موکت ، سنگ ، سرامیک و پارکت

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 18 ماه گارانتی بیسل ایرانیان
31,100,000 تومان
موجود در انبار وایت کالا
>415 امتیاز وایت کلاب 415 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 415,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

فرش شوی و سرامیک شوی بیسل مدل HYDROWAVE

آنچه را که جاروبرقی های معمولی روی فرش های شما به جا می گذارند حذف میکند.

نظافت یکی از مهمترین بخش هر خانه است چو علاوه بر پاکیزه بودن دربرابر میکرب و عوامل خارجی تمیز بودن محل زندگیتان به آرامش ذهنی و روانی شما هم کمک بسیاری میکند اگر شما هم به نظافت اهمیت میدهید میدانید که استفاده از یک دستگاه پر قدرت بسیار کمک کننده است زیرا اگر دستگاه شما حرفه ای طراحی شده باشد هم وقت کمتری از شما میگیرد هم از نظر جسمانی کمتر شما را خسته میکند . حتما میدانید یکی از دغدغه ها تمیز نگه داشتن فرش است چون لکه ها به راحتی از روی فرش بدون داشتن ابزار پاک نمیشوند گاهی مجبوریم برای تمیز کردن بخش کوچکی از فرش کل فرش را به قالی شویی بفرستیم که هم زمان بر بوده و هم هزینه زیادی دارد اما داشتن دستگاه با طراحی خاص کار را برای شما بسیار راحت میکند با ما همراه باشید با معرفی دستگاه پرقدرت از مرند معروف بیسل برندی که تخصص آن شستشو و نظافت بوده و در تلاش است تا محصولاتی را تولید کند که مصرف کننده به راحتی و بدون دردسر از آن استفاده کند و محیطی تمیز و با آرامش برای اعضای خانواده شکل دهد

فناوری CleanShot در ترکیب با ماده پاک کننده BISSELL Wash & Protect Pro به طور موثر لکه ها را از بین می برد و فرش های شما را شبیه نو می کند.

BISSELL HydroWave آلرژن‌ها و باکتری‌های بیشتری را نسبت به جاروبرقی به تنهایی جذب می‌کند. رول برس موتوری XL با 10 ردیف پرز برای تمیز کردن عمیق  به طور فعال کثیفی را از روی فرش ها شل می کند و پاک می کند.


طراحی ظاهری و امکانات فرش شوی بیسل مدل HYDROWAVE

این فرش شوی مثل مدل های دیگر بیسل دو مخزن جدا برای آب تمیز و کثیف دارد تا خیال شما را راحت کند که حجم مخزن آب تمیز آن 1.7 و حجم مخزن آب کثیف 0.6 لیتر است و دارای یک برس موتور دار و چراخان بوده که مناسب فرش ، موکت ، سنگ ، سرامیک و پارکت است. این مدل دارای دو حالت تمیز کردن سریع و تمیز کردن عمیق است که آب کمتری مصرف کرده که باعث می شود فرش شما در زمان کمتری خشک شود . اسپره ای که در جلو دستگاه طراحی شده باعث میشود لکه های عمیق را قبل شست وشو با محلول پاک کننده خیساند تا راحت تر پاک شود. این دستگاه بسیار برای استفاده بسیار ساده طراحی شده مخزن های آن به راحتی جدا شده و چند دکمه برای حالت های تمیز کردن و روشن و خاموش قرار گرفته شده پس به راحتی و بدون نگرانی از آن استفاده کنید.

تمیز کردن چند سطحی کثیفی به لطف فرش شوی و سرامیک شوی بیسل!

جاروبرقی بیسل

فرش شوی بیسل مدل یک دستگاه حرفه ای است که فرش و سرامیک را از هرگونه لکی تمیز میکند دیگر نیاز به پرداخت هزیه های زیاد و نگرانی برای لک بودن فرش خود نداشته باشید شما قالیشویی را به منزل خود آورده اید که علاوه بر شستشو فرش به شستشو سرامیک هم میپردازد

بی شک اگر فرش ، موکت ، سطوح سنگی ، سرامیکی یا پارکت در خانه دارید ، فرش شوی و کف شوی بیسل HYDROWAVE انتخاب هوشمندانه ای میتواند باشد ، چرا که علاوه بر شستن فرش میتواند سطوح شما را شسته و برق بیاندازد.

دیدگاه کاربران (4)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 4 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

5.0
1402/12/15

بسیار کاربردی و عملکرد راضی کننده

5.0
1402/08/02

استفاده از این دستگاه قدرتمند بسیار راحته. چراغی که جلو دستگاه هستش خیلی خوب و مفیده چون میتونید راحت ببینید که کجاها لک و یا تمیزه بعد از استفاده فرش من به وضوح تمیزتر شده و فقط چند ساعت طول کشید تا خشک بشه. تنها مشکل کوچکی که داره اینه که مخزن آب کوچک هستش باید چند بار پر بشه اما صادقانه بخوام بگم واقعاً یک مشکل کوچکه.

5.0
1401/06/24

خیلی تحقیق کردم درباره برند بیسل چون میخواستم دستگاهی که تهیه میکنم از هر جهت کامل باشه و خوشبختانه متوجه شدم یک برند خوب و قدرتمنده و با توجه به کارایی که از دستگاه میخواستم و راهنمایی وایت کالا این مدل رو تهیه کردم

5.0
1401/06/07

من خیلی راضی ام ازش چون هم میتونم سرامیک رو باهاش طی بکشم هم لکه های فرش رو پاک کنم در کل عالیه