برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

دستگاه تصفيه هوا سامسونگ مدل AC-G35

Samsung AC-G35 Air Purifier, 35m²

ویژگی های محصول

از بین برنده بوهای نا مطبوع

محافظ چندگانه دربرابر آلرژی

مجهز به فیلتر سه گانه برای تصفیه هوا

پوشش دهی 35 متر مربع، توان 30 وات

ازبین برنده گردوغبار، گازهای مضر و ذرات

مجهز به سنسور گرد و غبار و بوی نامطبوع

مجهز به قفل کودک، میزان صدا 45 دسیبل

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 18 ماه گارانتی سام سرویس
4,500,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>60 امتیاز وایت کلاب 60 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 60,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

دستگاه تصفيه هوا سامسونگ مدل G35

در روزهای آلوده به سالمندان و کودکان توصیه می‌شود که به جای خروج از خانه، در خانه بمانند و از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند. اما نکته این‌جاست که هوای خانه تا چد پاکتر از هوای بیرون است؟ تحقیقات نشان داده به دلیل وجود عوامل آلوده‌کننده هوا، نظیر فرش و موکت، لامپ و وسایل الکتریکی، پخت‌وپز، پرز مبلمان و لباس‌ها و شاید حیوانات خانگی ممکن است که هوای داخل خانه تا ۵ برابر آلوده‌تر از هوای بیرون باشد.
یک دستگاه تصفیه هوای مناسب که بر پایه سیستم فیلتراسیون ساخته شده باشد می‌تواند هوای خانه را در چند مرحله از عناصر آلوده‌کننده پاک کند تصفیه هوای G35 سامسونگ با ابعاد کوچک و قیمت مناسب، از فیلتراسیون سه‌گانه بهره می‌برد و این توانایی را دارد تا گرد و غبار، گازهای مضر و ذرات ریز را از بین ببرد تا هوای خانه سالم شود. این دستگاه از نظر ابعاد و ظاهر مشابه با مدل G42 بوده با این تفاوت که امکان اتصال به اینترنت از طریق دانگل و مدیریت توسط گوشی هوشمند را ندارد و سطح تحت پوشش آن، ۳۵ مترمربع است.

هوای تمیز محسوس

دستگاه کوچک ولی قدرتمند تصفیه هوا که در هر مکان مسکونی کاربرد دارد. این دستگاه هوا را با استفاده از سامانه تصفیه 3 مرحله ای تصفیه و بوزدایی می کند. از دیگر کاربردهای این دستگاه می توان به پایش پیوسته و نمایش تصویری کیفیت لحظه ای هوا اشاره کرد.

 

نمایش تصویرسازی میزان گرد و غبار

«حسگر گرد و غبار» مقدار گرد و خاک را به صورت لحظه ای اندازه می گیرد و «نشانگر 4 رنگ» آن نتایج را آشکارا با استفاده از چراغ LED چهار-رنگ نشان می دهد تا میزان خلوص هوا را به صورت پیوسته مشاهده کنید.

 

فیلترهای سه‌گانه

کاهش بیش از %99 ذرات معلق با اندازه 2.5 میکرومتر

سه لایه فیلتر مجزا در دستگاه G35 سامسونگ می‌تواند هوای اطراف خود را با کیفیت بسیار مناسب پاکسازی کند. لایه اول ذرات ریز و معلق در هوا را جذب کرده و در لایه دوم بوهای نامطبوع و گازهای مضر از بین می‌رود. گاز سرطان‌زای فرمالدهید که در صنعت رنگ به کار می‌رود و از طریق رنگ دیوارها یا مبلمان می‌تواند به هوای خانه راه می‌یابد یکی از گازهایی‌ست که توسط تصفیه هوای G35 پاکسازی می‌شود. لایه سوم از فیلتراسیون دستگاه نیز به حذف ذرات بسیار ریز و غیرقابل مشاهده اختصاص دارد.

 

نگهداری آسان و تعویض راحت فیلترها

طراحی هوشمندانه و آینده‌نگرانه تصفیه هوای G35 به کاربر اجازه می‌دهد تا به راحتی و بدون مشکل نسبت به تعویض فیلتر دستگاه اقدام کند. همچنین لایه اول فیلتر که قابل شست‌وشو بوده، به همین ترتیب قابل جدا کردن و تمیز شدن است.

 

طراحی منحصربه‌فرد

تصفیه هوای G35 سامسونگ از نظر ظاهری بسیار زیبا و گیراست. طراحی مینی‌مال و مدرن این دستگاه یک مزیت مهم نسبت به دیگر دستگاه‌هایی‌ست که چندان به ظاهر اهمیت نمی‌دهند. اما نکته اینجاست که تصفیه هوا در زندگی شهری بدل به یکی از عناصر مهم خانه‌ها شده و لازم است به زیبایی آنها بیفزاید. به این جهت تصفیه هوای G35 سامسونگ در نهایت دقت و ظرافت طراحی شده و با داشتن یک دستگیره قابل تا شدن در بالای دستگاه و چرخ‌های پنهان در زیر، به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی آن را در خانه یا محل کار جابه‌جا کنید. گوشه‌ها و لبه‌های دستگاه نیز به‌صورت گرد و منحنی طراحی شده تا در خطری برای اعضای خردسال خانه نداشته باشد.

عملکرد موثر

«حالت خودکار» میزان آلودگی را تشخیص می دهد و توان دستگاه را به طور خودکار برای حفظ کیفیت بهینه هوا تنظیم می کند. «حالت خواب» جریان نرم و آرام هوا را تامین می کند.

 

ایمنی بیشتر برای کودکان

طراحی شده برای جلوگیری از استفاده تصادفی به وسیله کودکان و محافظت از آنها در برابر آسیب. «قفل ایمنی کودک» استفاده ناخواسته از دکمه های کنترل دستگاه را غیرممکن می سازد و لبه منحنی آن آسیب ناشی از برخورد احتمالی کودکان با آن را کاهش می دهد.

 

جزئیات محصول
Samsung AC-G35 Air Purifier, 35m²

مشخصات

ارتفاع
54 سانتی متر
پهنا
35 سانتی متر
عمق
35 سانتی متر
وزن
8.2 کیلوگرم
تایمر
ندارد
توان
30 وات
فیلتر هوای قابل تعویض
دارد
شعاع تحت پوشش
35 متر مربع
تعداد فیلتر
فیلتر سه گانه
حسگر بو
مجهز به سنسور گرد و غبار و بوی نامطبوع
دیدگاه کاربران (0)