برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

سرخ کن بلک اند دکر مدل AF700

BLACK & DECKER AF700 Airfryer

ویژگی های محصول

مجهز به تایمر 60 دقیقه

دارای پایه های ضد لغزش

دارای قابلیت تنظیم زمان و دمای پخت

دارای طراحی 360 درجه برای گردش بهتر هوا

تنظیم حرارت از 80 الی 200 درجه سانتی گراد

دارای 7 حالت از پیش تنظیم شده برای پخت و پز آسان

سیستم خاموش شدن خودکار دستگاه به محض خروج سبد

قابل شستشو در ماشین ظرفشویی برای همه قطعات قابل جدا شدن

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 7 روز تضمین بازگشت کالا
انتخاب رنگ
  • مشکی
5,000,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>67 امتیاز وایت کلاب 67 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 67,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

سرخ کن بلک اند دکر مدل AF700

دستگاهی ایده آل و کاربردی برای یک سبک زندگی سالم

دیگر نیاز نیست برای حفظ سلامتی غذاهای محبوبتان را از رژیم غذایی خود حذف کنید با استفاده از یک دستگاه با کیفیت با لذت غذای مورد علاقه خود را نوش جان کنید. همه ما میدانیم که غذاهای سرخ کردنی پر مصرف ترین غذاها به حساب می آیند و با این حال از تاثیرات بدی که روغن بر بدن می گذارد هم اطلاع داریم ما میخواهیم به شما محصولی را معرفی کنیم که بدون روغن غذا را برایتان سرخ میکند و با خرید آن هم غذای مورد علاقه خود را میل میکنید هم در شرایطی آن را سرخ کرده اید که کمترین ضرر را به بدنتان برساند و مصرف روغن را تا 90% کاهش دهد. سرخ کن کم مصرف بلک اند دکر مدل AF700 یک دستگاه باکیفت است که به راحتی و با جریان هوا غذا را با یک قاشق روغن برای شما سرخ میکند تا هم غذای محبوبتان را در کمترین زمان میل کنید هم به علت استفاده کم از روغن طعم واقعی غذا را بچشید. این سرخ کن دارای بدنه از جنس استیل می باشد و رنگ آن نیز مشکی است که زیبایی خاصی به آن بخشیده تمامی قطعات این محصول قابلیت شستشو در ماشین ظرف شویی دارند. ظرفیت کاسه ی این محصول 4.3 لیتر می باشد و اگر بخواهیم به تعداد بگوییم؛ می توان گفت که ظرفیت این محصول برای 6 نفر مناسب است و در نتیجه می تواند کفاف نیاز های یک خانواده ی 6 نفره را بدهد. کنترل دیجیتال دما تنها با یک لمس، به شما کمک می کند تا بتوانید دمای مناسبی را برای غذای موردنظر خود از 80 تا 200 درجه سانتیگراد تنظیم کنید. جنس بدنه ی این کاسه نیز نچسب است. تعداد برنامه های پخت در این دستگاه 7 عدد می باشد. در نتیجه شما می توانید غذا های متنوع و مختلفی را به وسیله ی این سرخ کن تهیه کنید. سیستم گرمایشی در این محصول نیز به صورت سیستم سریع گردش هوا می باشد.


خرید سرخ کن کم مصرف بلک اند دکر

یکی دیگر از دلایلی که باعث میشود از سرخ کن استفاده کنید بوی روغن سوخته و چربی است که حین سرخ کردن گاز شما را کثیف می کند اگر بوی سرخ کردن مواد شما را اذیت می کند و می خواهید دستگاهی داشته باشید که بوی کمتری در حین سرخ کردن مواد تولید کند یا زمان کمی برای آشپزی دارید و سرخ کردن به شیوه سنتی محیط آشپز خانه را خیلی بهم ریخته میکند، این دستگاه مناسب شماست. به دلیل سیستم پخت و همچنین داشتن یک عدد فیلتر ضد بو در داخل سرخ کن، بوی ایجاد شده توسط این دستگاه سرخ کن بلک اند دکر کمتر از سرخ کن های معمولی می باشد و قطعات آن به راحتی در ماشین ظرف شویی شسته می شود این دستگاه همچنین دارای نمایشگر دیجیتال می باشد که برنامه‌ی پخت، زمان و درجه حرارت دستگاه را نمایش می دهد.

سرخ کن ها پرکاربردترین دستگاه در آشپزخانه شما هستند مخصوصا مدل های کم مصرف استفاده از آن‌ها در داخل خانه رایج است چون هم زمان کمی از شما میگیرند هم میزان مصرف روغن آنها بسیار کم بوده تا به شما غذایی سالم در کمترین زمان تحویل دهد. کسی نیست که از یک بشقاب سیب زمینی سرخ شده خوشمزه و خوش طعم بتوننه بگذره با تهیه سرخ کن بلک اند دکر دیگه نگران ضرر غذاها نباشید چون شما غذا مورد علاقتون رو با کمترین میزان روغن میل میکنید.

جزئیات محصول
BLACK & DECKER AF700 Airfryer

مشخصات

سایر مشخصات
اعلام هشدار در پایان برنامه / چراغ نشانگر زمان پخت / ظرفیت به نفر ۶ نفره / دارای بدنه عایق حرارت / صفحه کنترل لمسی (touch)
وزن
5.5 کیلوگرم
ابعاد
346 × 368 × 388 میلیمتر
توان مصرفی
1700 وات
نوع سرخ کن
سرخ کن کم مصرف
ظرفیت ماده غذایی
4.3 لیتر
دیدگاه کاربران (0)