برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

سرخ کن نینجا مدل AF300

NINJA AF300 Air Fryer

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

دارای 6 برنامه پخت

توان مصرفی 2400 وات

شناسه کالا: 2901009300704

سیستم اعلام هشدار در پایان برنامه

قابلیت شستشو قطعات در ماشین ظرفشویی

قابلیت تنظیم دما از 40 تا 240 درجه سانتیگراد

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 7 روز تضمین بازگشت کالا
انتخاب رنگ
  • مشکی
14,900,000 تومان
موجود در انبار وایت کالا
>199 امتیاز وایت کلاب 199 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 199,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

سرخ کن نینجا مدل AF300

دستگاهی ایده آل و کاربردی برای یک سبک زندگی سالم

دیگر نیاز نیست برای حفظ سلامتی غذاهای محبوبتان را از رژیم غذایی خود حذف کنید با استفاده از یک دستگاه با کیفیت با لذت غذای مورد علاقه خود را نوش جان کنید. همه ما میدانیم که غذاهای سرخ کردنی پر مصرف ترین غذاها به حساب می آیند و با این حال از تاثیرات بدی که روغن بر بدن می گذارد هم اطلاع داریم ما میخواهیم به شما محصولی را معرفی کنیم که بدون روغن غذا را برایتان سرخ میکند و با خرید آن هم غذای مورد علاقه خود را میل میکنید هم در شرایطی آن را سرخ کرده اید که کمترین ضرر را به بدنتان برساند و مصرف روغن را تا 90% کاهش دهد. سرخ کن کم مصرف نینجا مدل AF300 یک دستگاه باکیفت است که به راحتی و با جریان هوا غذا را با یک قاشق روغن برای شما سرخ میکند تا هم غذای محبوبتان را در کمترین زمان میل کنید هم به علت استفاده کم از روغن طعم واقعی غذا را بچشید. جنس بدنه این سرخ کن دوقلو از پلاستیک است که وزن آن را کاهش داده و نگهداری و تمیز کردن آن را آسان‌تر کرده است تمامی قطعات این محصول قابلیت شستشو در ماشین ظرف شویی را دارد همچنین برخورداری از پنل کاربری لمسی و نمایشگر دیجیتال، بدنه و دستگیره عایق سرد برای جلوگیری از سوختگی پوست شما و پایه ضد‌لغزش برای ثبات هرچه بیشتر دستگاه در حین کار از دیگر مزایای طراحی ایمن این دستگاه است. گفتنی است کلیه بخش‌های پلاستیکی دستگاه فاقد ماده مضر شیمیایی BPA است که این امر سلامت مواد غذایی تهیه شده با این سرخ کن را متضمن می‌شود. سرخ کن نینجا با دو سبد مستقل با ظرفیت 3.8 لیتری است که به شما امکان تهیه همزمان دو نوع غذا به دو روش مختلف را می‌دهد. این ویژگی امتیاز منحصربه‌فرد این دستگاه در مقایسه با سرخ کن‌های تک سبد به‌شمار می‌آید. وجود 6 برنامه پیش فرض قابل تنظیم امکان تهیه طیف گسترده‌ای از غذاهای موردعلاقه شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار می‌دهد.


خرید سرخ کن کم مصرف نینجا

یکی دیگر از دلایلی که باعث میشود از سرخ کن استفاده کنید بوی روغن سوخته و چربی است که حین سرخ کردن گاز شما را کثیف می کند اگر بوی سرخ کردن مواد شما را اذیت می کند و می خواهید دستگاهی داشته باشید که بوی کمتری در حین سرخ کردن مواد تولید کند یا زمان کمی برای آشپزی دارید و سرخ کردن به شیوه سنتی محیط آشپز خانه را خیلی بهم ریخته میکند، این دستگاه مناسب شماست. نینجا دارای 6 برنامه از پیش تعریف شده است که دما و زمان مورد‌نیاز برای پخت و سرخ کردن و برشته کردن مواد غذایی را برای شما به‌صورت خودکار تنظیم می‌کند تا شما با کم ترین زحمت وعده غذای موردنظر خود را برای خود و عزیزانتان آماده کنید. این دستگاه همچنین دارای نمایشگر دیجیتال می باشد که برنامه‌ی پخت، زمان و درجه حرارت دستگاه را نمایش می دهد.

سرخ کن نینجا مدل AF300 توانایی پخت و سرخ کردن مواد غذایی را به ‌صورت یک‌دست و یکنواخت دارد. توان این محصول 2400 وات است که از این دستگاه یک سرخ کن قدرتمند می‌‌سازد تا جایی‌که سرعت انجام فرایند پخت را تا 50% کاهش می‌دهد و غذای شما را سریع‌تر از اجاق ‌های خانگی آماده می‌کند. می‌توانید از این محصول برای پخت سیب زمینی، گوشت، مرغ، ماهی، سبزیجات، اسنک، پیتزا، دسر، همبرگر و میگو استفاده کنید.

جزئیات محصول
NINJA AF300 Air Fryer

مشخصات

سایر مشخصات
مجهز به پایه ضدلغزش / دارای دیگ با کیفیت با پوشش نچسب / خاموش شدن خودکار/ مصرف ۷۵ درصد چربی کمتر
وزن
8.2 کیلوگرم
صفحه نمایش
دیجیتال
ابعاد
ارتفاع 360 / عرض 390 / عمق 320 میلی متر
توان مصرفی
2400 وات
نوع سرخ کن
سرخ کن کم مصرف
ظرفیت ماده غذایی
7.6 لیتر (3.8 لیتر + 3.8 لیتر)
قابلیت تفکیک قطعات
دارد
سیستم قطع کن خودکار
دارد
دیدگاه کاربران (4)

متوسط امتیاز مشتریان

4.9

از مجموع 4 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

5.0
1402/10/16

کیفیت خیلی خوبی داره دلیل اصلی خریدم این بود که دو ظرف سرخکن جداگونه داره و میشه مواد غذایی متفاوت رو با تنظیم خاص خودش همزمان پخت و خیلی سریع غذا رو با کمترین میزان روغن سرخ کرد و لذت برد

5.0
1402/08/27

وسیله خوب و مناسبی برای صرفه جویی در وقت و مصرف روغن هستش فقط برای زمان و دمای پخت غذاهای مختلف باید کمی باهاش کار کنید تا دستتون بیاد.

5.0
1402/07/20

برنامه های متنوع دارد که عالیه مخصوصا برای کسانی که شاغل هستن مثل من، خیلی سریع و سالم و خوشمزه غذا آماده میشه

4.7
1402/04/07

من عاشق این دستگاه همه کارم
توانایی پختن دو غذای مختلف با زمان‌های مختلف تونست زندگی من رو با داشتن دو کودک بسیار راحت کنه
انواع غذهاا به خوبی داخلش پخته میشه. من چند روز پیش یک مرغ متوسط داخلش درست کردم که برای تایم و درجه اش روی 60 دقیقه و 180 درجه گذاشتم و وسطش هم مرغ رو به سمت دیگه جابه جا کردم و بی نهایت عالی شد. حتما پیشنهاد میکنم بخرید و از کار کردن باهاشش لذت ببرید.