برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید
بوش    /    ظرفشویی

ماشین ظرفشویی بوش مدل 8ZDW48

Bosch 8ZDW48 Dishwasher

ویژگی های محصول

ظرفیت : 14 نفره

دارای نمایشگر LED

نوع صفحه کلید : لمسی

میزان صدا :40 دسی بل

دارای 8 برنامه شستشو

قابلیت تاخیر در شستشو

میزان مصرف آب : 9.5 لیتر

مجهز به سه سبد برای شستشو

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 24 ماه گارانتی
انتخاب رنگ
  • سفید
37,000,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>493 امتیاز وایت کلاب 493 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 493,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
توضیحات

ماشین ظرفشویی بوش مدل 8ZDW48

شستشوی راحت و مصرف آب کمتر

ظرفشویی یکی از لوازم ضروری برای هرخانه ای است چه برای خانواده های پرجمعیت که نیاز به یک ظرفشویی برای کاهش هزینه های خود مثل آب و انرژی دارند و حتی برای زوجهای جوان که نگران آسیب دیدن ظروف خود هنگام شستشو به روش سنتی هستند . شستن ظروف کریستالی و چینی سنگین به روش سنتی کاری ریسک پذیر است . در این هنگام یک ماشین ظرفشویی خوب بسیار به کاربران کمک خواهد کرد .

هنگامی که شما ظرفهایتان را در سینک ظرفشویی می شویید ناخواسته آب زیادی مصرف می کنید، از مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی صرفه جویی در مصرف آب است. همچنین نباید نگران کثیف ماندن ظرف ها باشید زیرا ماشین ظرفشویی از آب داغ برای شستشو استفاده میکند که شاید این امر در شستشوی دستی امکان پذیر نباشد نمایید.

ماشین ظرفشویی بوش مدل 8ZDW48Q با رده انرژی +++A جزء ظرفشویی های جدید شرکت بوش میباشد که علاوه بر طراحی زیبا از امکانات بالایی نیز بهره مند است. این ظرفشویی دارای 3 سبد بوده که سبد بالایی از جنس پلاستیک مقاوم برای قرار گیری قاشق و چنگال و دو سبد دیگر برای قرار گیری ظروف و قابلمه میباشند. پنل این ظرفشویی شامل 8 برنامه شستشو و 5 برنامه ویژه میباشد. برنامه های شستشو شامل شستشوی قوی، شستشوی اتوماتیک، شستشوی اقتصادی، شستشوی آرام یا شبانه، شستشوی ظروف شیشه ای ، شستشوی سریع و پیش شستشو میباشد. برنامه های ویژه نیز شامل خشک کن اضافی، شستشو با نصف ظرفیت، شستشوی Hygiene Plus ، قابلیت تنظیم از راه دور ، برنامه جرم گیر میباشد. این برنامه ها قابلیت استفاده همزمان با اکثر برنامه های شستشو را دارند. ویژگی منحصر به فرد ظرفشویی قابلیت استفاده با نصف ظرفیت میباشد تا در زمان هایی که ظروف کثیف، کمتر از ظرفیت ظرفشویی بوده بتوان دستگاه را روشن نمود و با میزان آب و انرژی کمتری ظروف را شستشو نمود. و دارای ویژگی است که موجب شستشوی بهداشتی شده و باکتری های ظروف را از بین میبرد. فناوری Active water استفاده شده در این ظرفشویی علاوه بر مصرف کمتر آب و انرژی حین شستشو موجب گردش آب هدفمند ، بهبود عملکرد پمپ و گرمایش سریع آب میشود. سنسور load sensor وزن ظروف را اندازه گیری نموده و با توجه به وزن ، آب مصرف می نماید. ظرفشویی بوش قابلیت شروع با تاخیر داشته که میتوانید از 1 تا 24 ساعت برنامه شستشو را به تعویق بیندازید. توسط این ویژگی میتوانید در زمان دلخواه حتی هنگامی که در منزل نیستید ماشین ظرفشویی را روشن نمایید. سنسور DosageAssist میزان مواد شوینده و آب مصرفی را نسبت به کثیفی کنترل می نماید. توسط سیستم ضد نشت ، در صورت نشت آب از ظرفشویی، آب به صورت اتوماتیک قطع میشود. قفل کودک تعبیه شده روی این ظروفشویی هم از باز شدن درب حین کار جلوگیری می نماید.

مشخصات کلی ماشین ظرفشویی بوش مدل 8ZDW48

مجهز به 8 برنامه شستشو

امکان تنظیم ارتفاع سبدها

محافظت از ظروف شیشه ای

امکان تنظیم دما در 5 حالت

دارای 2 عدد فن خشک کن

سنسور تشخیص تعداد ظروف

جزئیات محصول
Bosch 8ZDW48 Dishwasher

مشخصات

ارتفاع
84.5 سانتی متر
پهنا
60 سانتی متر
عمق
60 سانتی متر
سایر مشخصات
باز شدن درب خودکار پس از پایان شستشو / دارای 5 دما برای شستشو / سبد قاشق و چنگال مجزا / قابلیت تنظيم ارتفاع سبدها / نمايش زمان باقیمانده برنامه / سیستم محافظت از ظروف شیشه ای
وزن
56 کیلو گرم
نمایشگر
دارد
میزان صدا
40 دسی بل
نوع ماشین ظرفشویی
مبله
مصرف انرژی
+++A
مصرف آب
9.5 لیتر
تعداد قفسه
3 عدد
دکمه لمسی
دارد
دیدگاه کاربران (0)