برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

دی وی دی با بلندگو ME-5025 مارشال

Marshal ME-5025 DVD Player

0 تومان
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

دی وی دی با بلندگو ME-5025 مارشال

پخش دی وی دی با بلندگو مارشال مدل 5025 امکان پخش فایل های صوتی، تصویری و عکس در قالب دی وی دی و سی دی و با فرمت های DVD, VCD, SVCD, CD, CD-R/RW, MP3, JPEG را فراهم می کند. این دستگاه مجهز به دو بلندگو می باشد که صدای در حال پخش از دستگاه را با کیفیت بلند و عالی پخش می نماید.
پنل جلویی دستگاه شامل دکمه روشن و خاموش، درب محفظه دیسک، سنسور گیرنده امواج ریموت کنترل، صفحه نمایش دیجیتال، ورودی USB، دکمه باز کردن محفظه دیسک، دکمه پخش و مکث و دکمه توقف تعبیه شده است. از ورودی USB می توان درایو مربوطه را به دستگاه متصل نمود. فرمت های قابل پخش از این ورودی شامل فایل های صوتی MP3 و فایل های عکس با فرمت JPEG می باشند. هم چنین از طریق این ورودی می توان فایل های ذخیره شده بر روی کارت حافظهSD/MMC/MS را با استفاده از رم ریدر خواند.
در قسمت پشتی دستگاه خروجی راست صدا، خروجی چپ صدا، خروجی صدای دیجیتال کواکسیال و خروجی تصویر تعبیه شده است. با استفاده از دستگاه کنترل از راه دور می توان تنظیمات دی وی دی پلیر را به راحتی و از راه دور انجام داد. با استفاده از دکمه RIP واقع بر روی ریموت کنترل می توان فایل های ذخیره شده بر روی دیسک را بر روی فلش متصل به ورودی USB کپی نمائید. فایل های قابل کپی کردن شامل AVI,MP3,VCD,MP4,Divx می باشند.

جزئیات محصول
Marshal ME-5025 DVD Player

مشخصات

ابعاد محصول
20x22x4 سانتی متر
وزن محصول
1 کیلو گرم
مشخصات درایو نوری
DVD/SVCD/CD/CD-R/RW/PICTURE DISK PLAYER
خروجی ویدیویی کامپوزیت
دارد
خروجی ویدیویی کامپوننت
دارد
خروجی صوتی دیجیتال کواکسیال
دارد
سایر قابلیت‌ها
دارای ورودی USB
دیدگاه کاربران (0)