برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

جاروشارژی فیلیپس مدل FC6723

PHILIPS FC6723 Cordless Stick vacuum cleaner

ویژگی های محصول

باتری 18 ولت لیتیوم یون

میزان شارژ دهی 30 دقیقه

شارژ دهی در حالت توربو 15 دقیقه

مدت زمان شارژ شدن 5 ساعت

ظرفیت مخزن 0.4 لیتر

فیلتر قابل شستشو

حداکثر جریان هوای 800 لیتر در دقیقه

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 7 روز تضمین بازگشت کالا
6,250,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>83 امتیاز وایت کلاب 83 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 83,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

جاروشارژی فیلیپس مدل FC6723

با جاروشارژی FC6723 فیلیپس تا 30 دقیقه بدون برق جاروکنید !!!

قصد خرید یک جاروشارژی متفاوت را دارید ؟ جاروشارژی مدل FC6723 فیلیپس یکی از بهترین و متفاوت ترین محصولات شرکت فیلیپس است که شما میتوانید با آن بدون وقفه تا 30 دقیقه جارو کنید . اینک مفتخریم تا این جاروشارژی با کیفیت را در وایت کالا خدمت مشتریان عزیز ارائه دهیم . یک جاروشارژی خلاقانه و کاربردی که به لطف استفاده به صورت دستی و ایستاده و همچنین سری‌های متنوع سطوح مختلف را به بهترین شکل ممکن جارو کشیده و در بسیاری مواقع می‌تواند جایگزین قابلی برای جاروبرقی شما باشد .

جاروشارژی فیلیپس FC6723 امکان استفاده به صورت دستی و ایستاده و شارژی دهی تا 30 دقیقه را دارد

جاروشارژی FC6723 فیلیپس دارای مخزن 0.4 لیتری با سیستم تخلیه آسان است و به لطف باتری 18 ولت لیتیوم یون با میزان شارژ دهی 30 دقیقه خیال شما را بابت کارکرد بی نقص خود راحت می‌کند . پارویی اصلی دارای برس های کوچک مخصوص گوشه است که امکان جمع کردن کوچکترین زباله را فراهم می‌کند همچنین رول تمیزکننده با عملکرد چرخش خودکار ، تمامی گرد و غبار و آلودگی ها را به صورت عمیق از تمامی سطوح برداشته و سطحی تمیز و عاری از هر گونه گرد و غبار، مو و ... در مدت زمانی خیلی کم تحویل شما می دهد .


طراحی ظاهری و امکانات جاروشارژی فیلیپس مدل FC6723

فیلیپس در طراحی این جارو سنگ تمام گذاشته. نه تنها این مدل یک محصول حرفه ای از لحاظ عملکرد محسوب میشود ، بلکه از لحاظ ظاهری نیز با یک جاروشارژی زیبا و مدرن طرف هستیم . طراحی دستگاه ، کار جاروکشی و حمل و نقل آن را آسان تر میکند به صورتی که نظافت نقاط کور مانند زیر مبل را راحت کرده . هیچ وقت از کار با این جاروشارژی خسته نخواهید شد پارویی دستگاه به ال ای دی مجهز شده است که در این به شما کمک شایانی خواهد کرد.

برای حرکت روان‌تر این مدل ، دو چرخ بزرگ در قسمت عقبی تعبیه شده است . طراحی مناسب دستگاه امکان نظافت زیر مبل ، گوشه ها و سایر نقاط کور منزل را برای شما فراهم میکند که به لطف قابلیت مکش از بغل پارویی این عملکرد به اوج خود می‌رسد ، علاوه بر این ، برخلاف برخی جاروبرقی ها ، مشکل موجود در مورد کابل در جاروشارژی وجود ندارد و کار شما با آسایش کامل انجام خواهد شد . صدای این مدل حدود 77 دسی بل می باشد که مناسب به نظر می رسد ، همچنین فیلتر بهداشتی قرار داده شده امکان استفاده برای افراد حساس و دارای آلرژی فراهم کرده است .

بی شک اگر به یک جاروشارژی چند منظوره با میزان شاژدهی مناسب نیاز دارید که با آن مبل ، پرده ، موکت ، پارکت ، فرش و سایر سطوح سخت و نرم را جارو کنید ، جاروشارژی فیلیپس FC6723 انتخاب هوشمندانه ای میتواند باشد ، چرا که علاوه بر باتری 18ولت با میزان شارژدهی 30 دقیقه‌ای ، امکان جارو کردن کامل منزل را برای شما فراهم می‌کند و به راحتی میتواند رضایت خاطر شما در امر نظافت انواع سطوح سخت و نرم جلب نماید .

جزئیات محصول
PHILIPS FC6723 Cordless Stick vacuum cleaner

مشخصات

سایر مشخصات
باتری 18 ولت لیتیوم یون ، میزان شارژ دهی 30 دقیقه ، شارژ دهی در حالت توربو 15 دقیقه ، مدت زمان شارژ شدن 5 ساعت ، ظرفیت مخزن 0.4 لیتر ، فیلتر قابل شستشو ، حداکثر جریان هوای 800 لیتر در دقیقه
وزن
2.43 کیلوگرم
دیدگاه کاربران (0)