برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

جارو شارژی یوفی مدل H11

Eufy H11 Chargeable Vaccum Cleaner

ویژگی های محصول

میزان صدا 71 دسی بل

مخزن زباله : 90 میلی لیتر

قدرت مکش 5500 پاسکال

مدت زمان استفاده 13دقیقه

تصفیه اوزون 15 بار در هر 20 دقیقه

انتخاب گارانتی
  • 12 ماه گارانتی شرکت یوفی
انتخاب رنگ
  • مشکی
3,900,000 تومان
موجود در انبار وایت کالا
>52 امتیاز وایت کلاب 52 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 52,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

جارو شارژی یوفی مدل H11

احتما سنگینی جارو برقی یا فضای زیادی که اشغال می‌کند صدای شما را هم در آورده. یا اینکه ماشین یا قسمت‌هایی از خانه را مجبور شده‌اید با جارو دستی بروبید؛ که در نهایت خیلی هم تمیز نشده است به همین دلیل استفاده از جارو شارژی کار را بسیار راحت می کند تکنولوژی همواره رو به جلو حرکت می‌کند تا زندگی ما را آسان و آسان‌تر کند. جاروهای شارژی هم به این دلیل راه به زندگی ما پیدا کرده‌اند که خانه‌هایمان را تمیزتر کنند. جاروشارژی یوفی مدل RoboVac H11 یک جارو شارژی سبک و در عین حال کوچک است که فضای بسیار کمی را اشغال می کند و به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید چه در محیط خانه و چه در ماشین قدرت این جارو شارژی 5500 پاسکال است که باعث میشود گرد و غبار را با سرعت بیشتری جمع کند. با توجه به سری های نازک و کاربردی که دارد درز مبل ها و مکان هایی که از جاروبرقی به علت اندازه بزرگش نمیتوان استفاده کرد به راحتی تمیز می کند. این جارو شارژی را به راحتی با کابل USB شارژکنید.

استفاده از جارو شارژی در طول روز بسیار به تمیز ماندن منزل شما کمک میکند مخصوصا در خانواده های پر جمعیت دارید و یا شاغل هستید و زمان زیادی برای نظافت خانه ندارند استفاده از یک جارو شارژی پرقدرت و باکارایی بالا  کار را بسیار راحت میکند میشود.

امروزه شاید کمتر کسی باشد که در منزلش نیازی به استفاده از یک جاروی شارژی را احساس نکند. وقتی تصمیم به خرید یک جارو شارژی دستی دارید به شما پیشنهاد می کنیم بهترین مدل موجود را خریداری کنید تا کارایی خوبی دریافت نمایید کنید. جاروشارژی یوفی یکی از راحت ترین و پر مصرف ترین جارو شارژی بازار است و کافیست یک بار از آن استفاده کنید تا بخش جداناپذیر  شما در نظافت شود

جزئیات محصول
Eufy H11 Chargeable Vaccum Cleaner

مشخصات

ارتفاع
13.2
پهنا
2.9
عمق
2.9
سایر مشخصات
2 عدد برس جانبی / دسته ارگونومیک / بدون سیم و کوچک / کابل USB
وزن
500 گرم
دیدگاه کاربران (0)