برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

آسیاب صنعتی بومن مدل 6501

BOMANN Industrial Grinder 6501

ویژگی های محصول

توان مصرفی 850 وات

امکان آسیاب دانه‌های چرب

دور موتور 28000 دور در دقیقه

جنس تیغه و بدنه : استیل ضد زنگ

عدم ایجاد گرد و غبار و هدر رفت مواد در هنگام آسیاب کردن

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 7 روز تضمین بازگشت کالا
انتخاب رنگ
  • استیل
1,800,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>24 امتیاز وایت کلاب 24 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 24,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

آسیاب صنعتی بومن مدل 6501

قیمت ، مشخصات و خرید آسیاب صنعتی بومن مدل 6501

آسیاب حرفه ایی نیمه صنعتی بومن مدل 6501 از دستگاه های پر کاربرد در آشپزخانه های خانگی و صنعتی جهت پودر کردن  و آسیاب کردن انواع خشکبارها ، قهوه و ادویه جات می باشد توان مصرفی این دستگاه 850 وات است که نشان از قدرت خوب آن است  جنس بدنه آن ترکیبی از استیل و آلمینیوم ضد زنگ و ضد خش بوده که در مقابل ضربه و حرارت بسیار مقاوم و مستحکم است و در مقابل دما بسیار مقاوم است داشتن همچین آسیاب پر قدرت و مقاومی با این سرعت عمل بالا در پودر کردن ماد در ه9ر آشپزخانه ای جزو لازمات می باشد . تیغه این دستگاه نیز از جنس فولاد ضد زنگ است که توانایی آسیاب کردن ، پودر و نیمه پودر کردن انواع آجیل ها و دانه های سخت و نرم با سرعت بالا را دارد بنابراین این آسیاب کن از لوازم ملزم در اکثر آشپزخانه های خانگی و نیمه صنعتی می باشد . ویژگی دیگری که این آسیاب دارد در طراحی آن است که به گونه ای طراحی شده که از ایجاد گرد و غبار و هدر رفتن مواد در هنگام آسیاب جلوگیری کند این آسیاب توانایی آسیاب دانه های چرب را هم دارد که کارایی آن را بالا میبرد. دستگاه دارای فیوز فشنگی قرمز رنگ روی بدنه دستگاه است که بطور عادی در داخل قرار دارد و فقط هنگام اتصالی، فشار به دستگاه و یا مشکل برقی همانند فیوزهای مورد استفاده در منازل بیرون می پرد.

دیگر پودر کردن دانه ها کار سختی نیست 

یک آسیاب خوب باید تیغه های تیزی داشته باشه تا در کمترین زمان بیشترین کارایی را داشته باشد و مواد را یک دست آسیاب کند . ما به شما  آسیاب بومن را پیشنهاد میکنیم با خرید آسیاب نیمه صنعتی بومن هر مواد صفت و سختی را پودر کنید. پس اگر میخواهید این دستگاه پرکاربرد را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت داشته باشید می توانید از فروشگاه اینترنتی وایت کالا آن را تهیه کنید.

جزئیات محصول
BOMANN Industrial Grinder 6501

مشخصات

نوع
نیمه صنعتی - عطاری
جنس بدنه
استیل ضد زنگ
سایر مشخصات
مناسب برای : عطاری ، رستوران ها، منازل ، آزمایشگاه ، قنادی ، داروسازی / جنس تیغه و بدنه : استیل ضد زنگ / اقلام همراه: تیغه اضافه، ذغال موتور، الک، فرچه تمیز کننده و دفترچه راهنما
مناسب برای : عطاری ، کافی شاپ ، رستوران و مصارف خانگی
وزن
2400 گرم
ابعاد
300x110x110 میلی متر
توان مصرفی
850 وات
اقلام همراه
تیغه اضافی ، فرچه تمیز کننده ، دفترچه راهنما
توان
850 وات
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
نوع مخلوط کن
نیمه صنعتی - عطاری
دیدگاه کاربران (0)