برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید
تفال    /    اتو

بخارگر تفال مدل IT9500

Tefal IT9500 Garment Steamer

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

دارای چرخ برای جابجایی

دارای دکمه خاموش شدن پا

شناسه کالا: 2800000773717

زمان گرم شدن سریع در45 ثانیه

بخاردهی عمودی 35 گرم در دقیقه

دارای سری پهن و شلنگ بخار طویل

جمع شدن دستگاه برای جابجایی راحت

قابلیت تنظیم ارتفاع میله با توجه به بلندی لباس

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 12 ماه گارانتی ویستا سرویس
انتخاب رنگ
  • بادمجانی
6,150,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>82 امتیاز وایت کلاب 82 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 82,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

بخارگر تفال مدل IT9500

قیمت ، مشخصات و خرید بخارگر تفال مدل IT9500

با بخارگر تفال هیچ لباسی چروک نمیمونه

اتو بخارگر تفال مدل IT9500 نسخه جدید و بهتر از این برند بوده که از توان حرارتی بیشتری برخوردار است. این دستگاه دارای طراحی زیبا و سبک بوده و با بکارگیری چرخ های بزرگ در ابعاد XXL قادر است به راحتی بر روی هر سطحی همچون فرش های ضخیم و موکت ها به راحتی حرکت کند. با استفاده از این اتو بخارگر تفال قادر خواهید بود پرده ها را به صورت عمودی صاف کنید. البته غیر از پرده هم می توانید سایر لباس ها و پیراهن خود را به صورت آویزان و بدون وجود میز کار افقی به راحتی اتو کشی و صاف کنید. توان حرارتی این دستگاه 1800 وات بوده و قدرت بالایی در انتشار بخار بر روی لباس ها دارد. با این میزان قدرت می توانید به طور دائم و پیوسته 35 گرم در دقیقه بخار تولید کنید. همچنین به دلیل توان بالایی که دارد، برای آن یک مخزن 3.2 لیتری آب تعبیه شده است که می توانید آن را به راحتی از جای خود در آورید. اتو بخارگر تفال مدل IT9500 به دلیل وزن سبک قابل حمل با یک دست بوده و می توان بدون خسته شدن، دقایق زیادی را به اتو کشی مشغول شد. این دستگاه از دو حالت بخاردهی برخوردار است که یکی به صورت همگن و دیگری از نوع متمرکز می باشد. که بسته به استفاده شما قابل تغییر است اگر قرار است نقاطی را اتو کنید که اتو کشید در آن نقطه مشکل است باید نوع متمرکز را انتخاب کنید. در این بخارگر با استفاده از پینی که بر روی ستون اتو قرار گرفته است می توانید میزان ارتفاع را با توجه به قد خود وقد لباس تنظیم کنید و به منظور روشن سازی دستگاه نیاز به خم شدن نداشته و فقط با استفاده از پا می توانید پدال را فشرده و دستگاه را روشن کنید این اتو بخار از نظر ابعاد نیز کمی بزرگتر از مدل های پیشین خود طراحی شده است. که علت آن هم وجود قدرت بالای المنت و ظرفیت بیشتر مخزن آب برای اتو کشی های گسترده می باشد.

سخن پایانی

اگر زمان برای شما اهمیت دارد و یا جز خانواده های با جمعیت زیاد هستید که بایستی به طور مداوم لباس های خود را صاف و اتوکشی نمایید، قطعا این مدل از اتو بخار ایستاده می تواند نیاز شما را به خوبی جواب دهد. زیرا از لحظه روشن شدن اتو تا زمان داغ شدن صفحه سری بخار، فقط 45 ثانیه زمان لازم است. همچنین با توجه به ظرفیتی که برای مخزن آب طراحی شده است می توانید تا 90 دقیقه تمامی پیراهن، شلوار، کت و لباس های نازک و ضخیم را با بالاترین کیفیت صاف و اتو کنید. 

جزئیات محصول
Tefal IT9500 Garment Steamer

مشخصات

وزن
7.7 کیلو گرن
ابعاد
470x430x430 میلی‌متر
توان مصرفی
1800 وات
سیستم قطع خودکار
ندارد
سایر مشخصات و قابلیت ها
حجم بخار35 گرم در دقیقه / زمان استفاده به کار تا 90 دقیقه / مخزن آب متحرک
نوع اتو
بخار گر
جنس کف
فلز
مخزن آب
دارد
گنجایش مخزن آب
3.2 لیتر
اسپری آب
ندارد
سیستم ضدچکه
ندارد
بخاردهی عمودی
دارد
سیستم ضد رسوب
ندارد
طول کابل
2متر
دیدگاه کاربران (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

5.0
1401/06/15

من با توجه به شغلی که دارم این محصول رو از وایت کالا خریداری کردم و زیادم ازش استفاده کردم خدارو شکر تا الان خوب بوده و پیشنهاد میکنم تهیه کنید چون اتو کشی پرده ها رو خیلی راحت میکنه