برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

آون توستر کنوود مدل MOM56

Kenwood MOM56 Oven Toaster

ویژگی های محصول

دارای 6 برنامه پخت

مجهز به عملکرد یخ زدایی

توان مصرفی : 2200 وات

دارای قابلیت های ماکروویو

سیستم گرمایشی : المنت حرارتی

مجهز به درب شیشه ای دوجه داره

دارای بدنه منحصر به فرد جهت راندمان حرارتی بالا

 

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 7 روز تضمین بازگشت کالا
انتخاب رنگ
  • استیل
4,500,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>60 امتیاز وایت کلاب 60 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 60,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

خرید آون توستر کنوود مدل MOM56

 پختن غذا های متنوع با  یک دستگاه کاربردی

آون توستر یکی از لوازم پرکاربرد و کار راه انداز آشپزخانه به شمار می‌آید و جای کمی اشغال می‌کند. همان طور که از نام آن پیداست هم توستر است که برای تست کردن و برشته کردن نان مورد استفاده قرار می‌گیرد و هم به عنوان فر برای پخت کوتاه مدت مانند ذوب کردن پنیر روی غذاها و موادی که نیاز به زمان پخت خیلی زیادی ندارد استفاده می‌شود. اما با این وجود مدل های جدید آون توستر دارای ویژگی های بیشتری نیز هستن تا شما با خرید یک محصول استفاده های متفاوتی از آن داشته باشید . درواقع آون توستر ظاهری شبیه مایکروفر دارد این وسیله با داشتن المنت، فضای داخلی را گرم میکند و قابلیت کنترل دما برای مصارف کوناکون را دارد. آون توستر جایگزینی برای فر اجاق گاز و مایکروفر است که اندازه آن در مقایسه با فر اجاق گاز گوچکتر و حمل آن آسان تر و مناسب برای انواع آشپزخانه ها است. استفاده از آون توستر ضررهای مایکروفر را هم ندارد و با خیال راحت می توان از این وسیله برای گرم کردن غذا یخ زدایی و یا برشته و کباب کردن استفاده کرد. همچنین برای پختن انواع غذاها و کیک و شیرینی قابل استفاده است. آون توستر کنوود مدل یک دستگاهی با توان مصرفی 2200 وات که دمای آن حداکثر تا 250 درجه قابل تنظیم است این اون توستر مجهز به کانوکشن بوده و 6 برنامه پخت تعریف شده دارد و میزان دمای آن بسته به نوع غذا قابل تنظیم است 

یک آون توستر عالی و همه کاره از برند کنوود

قابلیت کانوکشن در آون توستر کنوود به سریع‌تر و یکنواخت‌تر پخته شدن غذاها به مدد گردش هوای گرم که توسط فن‌ها تولید می‌شود کمک می‌نماید. این امر دسترسی به غذاهایی مغزپخت‌تر را در زمان محدودتری فراهم می‌نماید، زیرا گرما به‌تمامی قسمت‌های غذا منتقل‌شده و بخشی از قلم نمی‌افتد.پوشش داخلی نچسب موجب تمیز شدن آسان دیواره ها می شود که این قابلیت کاربری دستگاه را راحتتر می کند. همچنین چراغ داخلی در پخت، بررسی وضعیت ظرف در فر را آسان می نماید. برای آون توستر کنوود مدل MOM56 سینی کشویی تعبیه کرده که پس از پایان کار می بایست آن را خارج و تمیز کرد. این مدل با ظرفیت بزرگ 56L لیتر، امکان پخت غذاهای متنوع و حجیم را مرتفع می سازد و این امکان را می دهد تا بتوان به سادگی و بدون دردسر انواع غذاها را گریل، توست و یا کباب نمود و از خوردن غذاهایی سالم و مغذی در کنار خانواده لذت برد.

قابلیت های کلیدی آون توستر کنوود  MOM56


کنوود برای بهبود کارایی، این محصول را به تایمر 120 دقیقه ای همراه با آلارم نیز مجهز کرده تا بتوان در صورت نیاز زمان و درجه حرارت مناسب را برای وعده های بعدی تنظیم کرد. به علت اینکه اغلب آون توستر ها با موتور جوجه‌گردان عرضه می‌شوند، همان‌طور که گفتیم بانام اجاق توستر نیز شناخته‌شده‌اند. جوجه‌گردان آنها به‌طور کامل امکان قرار دادن یک مرغ درسته را در خود دارد و آن را بسیار عالی برشته و کبابی می‌کند. آون توستر کنوود یک درب دوجداره از جنس پیررکس دارد کە در برابر دما و حرارت و ضربه مقاومت بالایی دارد. درب باعث ایزولە ی کامل فضای داخلی میشود، و عایق دمایی بە وجود خواهد اورد و گرما در محفظه به گردش در می اید و اتلاف دما به کمترین میزان خود خواهد رسید.جدا بر این مزیت جلوه ظاهری دستگاه اون توستر را زیباتر کرده است.در ضمن یک عایق پلاستیکی دور تا دور درب اون توستر را گرفته است.که بعنوان نشت گیر عمل میکند و از خروج گرما و حرارت آون توستر کنوود ممانعت میکند.

جزئیات محصول
Kenwood MOM56 Oven Toaster

مشخصات

ظرفیت
56 لیتر
ارتفاع
44 سانتی متر
پهنا
53.5 سانتی متر
عمق
65 سانتی متر
جوجه گردان
دارد
سایر مشخصات
دارای 6 برنامه پخت / مجهز به کانوکشن / نوع کلید: چرخشی
وزن
15.5 کیلوگرم
صفحه نمایش
ندارد
قابلیت تنظیم حرارت
دارد
توان مصرفی
2200 وات
چراغ داخلی
دارد
حداکثر درجه حرارت
250 درجه سانتی گراد
دیدگاه کاربران (0)