برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

ساندبار سامسونگ مدل HW-K490

Samsung HW-K490 Soundbar

ویژگی های محصول

300 وات قدرت خروجی

ساب ووفر بی سیم

اتصال از طریق وای فای

اتصال بلوتوث با تمامی دستگاه ها

قابلیت Dolby 2CH

انتخاب گارانتی
  • 18 ماه گارانتی سام سرویس
انتخاب رنگ
  • مشکی
2,650,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>35 امتیاز وایت کلاب 35 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 35,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
توضیحات

ساندبار سامسونگ مدل HW-K490

 

ایجاد سیستم صوتی فراگیر به صورت بی‌سیم

کیت فراگیر بی‌سیم شما را قادر می‌سازد که بدون نیاز به سیم‌های مزاحم، سیستم صوتی فراگیرتان را به آسانی گسترش دهید. به کمک ساندبار خود می‌توانید یک سیستم 4.1 کاناله ایجاد نمایید تا حس صدای فراگیر واقعی را تجربه کنید.*

 

استفاده از TV SoundConnect برای اتصال ‌لوازم جانبی

TV SoundConnect به شما کمک می‌کند سیستم سرگرمی خانگی‌تان را به آسانی و بدون نیاز به سیم‌های دست و پاگیر به تلویزیون* خود متصل کنید. آنگاه می‌توانید بی‌درنگ کلیه محتواهایتان را با صدایی واضح‌تر و تأثیرگذارتر پخش کنید و از آن لذت ببرید.

 

صدای فراگیر برتر از جایگاه‌های شنود با گستره وسیع‌تر

ویژگی «گسترش صدای فراگیر»، محیط شنود را از طرفین و بالا گسترده‌تر می‌کند؛ بنابراین، واقعی‌تر شنیده می‌شود و مستقیماً از صفحه نمایش به گوش می‌رسد. اکنون می‌توانید از صدایی عالی با جلوه‌های واقعاً فراگیر و سه‌بعدی لذت ببرید.

 

تجربه صدای بم و قوی‌تر از همیشه

قرار دادن این ساب‌ووفر به لطف طراحی بی‌سیم و راحت آن در هر جایی فوق‌العاده ساده است و با این آزادی عمل می‌توانید از کیفیت صدای بم فراصوتی و حس صدایی کاملاً طبیعی لذت ببرید.

 

Bluetooth® Power On

اکنون این قابلیت را دارید که پس از روشن کردن سیستم صوتی خود، آن را از طریق Bluetooth با تلفن هوشمندتان کنترل نمایید. پس از جفت‌سازی اولیه، می‌توانید دستگاه مورد نظرتان را به سرعت بیابید، آن را فعال نمایید و موسیقی‌تان را به صورت جریانی پخش کنید.

 

کنترل همه صداها با یک اپلیکیشن

ساندبار را با اپلیکیشن Samsung Audio Remote (کنترل از راه دور صدای سامسونگ) از روی دستگاه همراهتان مدیریت کنید.* می‌توانید با اتصال از طریق Bluetooth، تمامی عملکردهای اصلی ساندبار را کنترل کنید و فهرست آهنگ‌های مورد علاقه‌تان را به آسانی پخش نمایید.

 

صدای تلفن همراه با اتصال Bluetooth

این ساندبار برای اتصالات بی‌سیم آسان با سایر دستگاه‌ها، از قابلیت Bluetooth برخوردار است. از پخش آهنگ‌ها بروی تلفن همراه یا رایانه خود با بالاترین کیفیت در هرجا لذت ببرید، بدون اینکه نیازی به وصل کردن هیچ سیمی داشته باشید.

 

دیدگاه کاربران (0)