برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

جارو برقی زیمنس مدل VSQ8SIL1

Siemens VSQ8SIL1 Vacume Cleaner

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

دارای فیلتر قابل شستشو HEPA

دارای صدای بسیارکم

دارای کابل 10متری

دارای توان 650 وات

بیشتر بخوانید
0 تومان
موجود شد به من پیامک بده
کالاهای مشابه
توضیحات

جاروبرقی زیمنس مدل VSQ8SIL1 ، با توان 650 وات یکی از بهترین مدل های جاروبرقی ساخت شرکت زیمنس است.این مدل جارو برقی علاوه بر کیفیت بالا دارای ظاهری زیبا نیز می باشد. جاروبرقی زیمنس مدل VSQ8SIL1، دارای فیلتر هپا و قابل شستشو است. این دستگاه دارای چهار چرخ برای سهولت در جابجایی می باشد.لوله این دستگاه تلسکوپی و برای افراد مختلف قابل تنظیم است. خرطومی این دستگاه از جنس باکیفیت و با انعطاف بالا ساخته شده است. قدرت این دستگاه با پر شدن پاکت با سنسور پاور بالا پایین می شود.این مدل جاروبرقی دارای پایین ترین میزان صدا در بین جاروبرقی هی موجود در بازار است.میزان صدای این جاروبرقی 60 دسی بل است.بدنه این دستگاه از جنس پلاستیک باکیفیت و مقاوم ساخته شده و در عین حال دارای وزن نسبتا سبک برای جابجایی راحت است.این جاروبرقی دارای عملکرد Power sensor و Quattro Power می باشد که کارایی این جاروبرقی را حتی در صورت پربودن کیسه بالا برده و مصرف انرژی را پایین می آورد.این جاروبرقی دارای فیلتر Pure Air بسیار بهداشتی می باشد. کمپانی زیمنس در همه زمینه ها با تولید لوازم با کیفبت و دارای عمر طولانی همیشه یکی از بهترین کمپانی های تولید لوازم خانگی بوده است. دستگاه جاروبرقی زیمنس مدل VSQ8SIL1، با دارا بودن بالاترین استاندارد ها جایگاه ویژه ای را در بین مصرف کننده ها دارد. 

جزئیات محصول
Siemens VSQ8SIL1 Vacume Cleaner

مشخصات

ارتفاع
26cm
پهنا
30cm
عمق
480cm
کشور سازنده
آلمان
وزن
8.1 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای عملکرد Power sensor کارایی بالا بدون پایین آمدن توان با پر شدن مخزن زباله ، دارای Quattro Power کارایی بالا برای عملکرد تمیز کردن و مصرف کم انرژی ، دارای فیلتر Pure Air بسیار بهداشتی
اقلام همراه
3 عدد پارو ، گوشه گیر ، برس برای مبل
طول کابل برق
10 متر
میزان صدا
60 دسی بل
نوع جاروبرقی
پاکتی
قدرت موتور
650 وات
توان مکش
650 وات
قابلیت جذب مایعات
ندارد
لوله تلسکوپی
دارد
فیلتر بهداشتی
دارد
نوع فیلتر خروجی
HEPA
پاکت جارو برقی
دارد
گنجایش مخزن یا پاکت
5 لیتر
دیدگاه کاربران (1)

متوسط امتیاز مشتریان

4.7

از مجموع 1 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

4.7
1399/02/11

نحوه جمع کردن سیم برق به چه صورت است؟

پاسخ از وایت کالا : باسلام و احترام خدمت شما دوست عزیز: نحوه جمع کردن سیم برق جاروبرقی های بوش و زیمنس به این شکل است که ابتدا سیم را در حد دو سانت آرام به سمت خود بکشید و سپس به آرامی رها کنید، و مشاهده خواهید کرد که سیم به راحتی جمع می شود.