برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

جاروبرقی فکر مدل HYGIEN 2600 H2O

Fakir HYGIEN 2600 H2O Vaccum Cleaner

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

جارو برقی مخزن دار

قابلیت جذب مایعات

فیلتر بهداشتی هپا 13

توان مصرفی 1600 وات

میزان صدای 70 دسی بل

کیفیتی بالا و امکانات قابل‌توجه

انتخاب رنگ
  • کرم
  • قرمز
6,090,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>81 امتیاز وایت کلاب 81 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 81,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

جاروبرقی فکر مدل HYGIEN 2600 H2O

جاروبرقی «فکر» (Fakir) مدل « HYGIEN 2600 H2O» از طراحی فوق‌العاده زیبا، کیفیتی بالا و امکانات قابل‌توجهی بهره می‌برد. این دستگاه که در ردیف جاروبرقی‌های مخزن‌‎دار یا بدون کیسه قرار می‌گیرد، کیفیتی مطلوب را در ساخت و عملکرد به همراه دارد. مخزن به‌صورت شفاف طراحی‌شده، در جلوی جارو نصب می‌شود و کاربر به‌راحتی از پرشدن آن مطلع می‌شود. فیلتر قدرتمند، ولوم تنظیم زیبا و طراحی مناسب برای جابه‌جایی راحت‌تر از دیگر امکانات جاروبرقی‌ فکر مدل HYGIEN 2600 H2O است.

جاروکشی ازجمله امور نظافتی ضروری است که اهمیت و تأثیر زیادی در نظافت فضاهای مختلف دارد و انتخاب یک جاروبرقی‌ مناسب نه‌تنها به‌سرعت و کیفیت این کار می‌افزاید، بلکه می‌تواند در سهولت جاروکشی نیز مؤثر باشد. صدای دستگاه به لطف عایق بندی و مکانیسم عمل مناسب کم شده و آزاردهنده نیست.

طول کابل بلند به همراه لوله و خرطومی باعث شده شعاع کارکرد دستگاه افزایش یافته و جاروکردن سریعتر انجام شود. فکر محصولات خود را به 106 کشور جهان از جمله ایران و ترکیه صادر می نماید. این  کارخانه  جزو اولین  برند های  لوازم  خانگی در دنیا است که توانسته هر ساله با نوآوری، تولید و حفظ کیفیت در بازار لوازم خانگی برقی پیشرفت چشمگیر داشته باشد.

مشخصات کلی جارو برقی فکر مدل HYGIEN 2600 H2O در یک نگاه

دیدگاه کاربران (2)

متوسط امتیاز مشتریان

4.7

از مجموع 2 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

4.3
1398/09/17

نحوه کارکرد جارو برای تمیز کردن پارکت و سرامیک

پاسخ از وایت کالا : باسلام و احترام خدمت شما دوست عزیز: برای این منظور دفترچه راهنمای محصول را با دقت مطالعه کنید و در غیر این صورت باید با خدمات پس از فروش محصول تماس گرفته و از راهنمایی آن ها استفاده کنید.
5.0
1398/04/21

خیلی خوشحالم از انتخابم. جذب مایعاتش خیلی خوبه. یه کم قیمتش بالاست ولی هر کیفیتی هزینه‌ای داره امیدوارم واسه خریدار‌های بعدی مفید بوده باشه.