برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

جارو رباتیک شیائومی مدل S10T

Xiaomi S10T Vacuum Cleaner

ویژگی های محصول

مخزن آب 250 میلی لیتر

قدرت مکش : 8000 پاسکال

باتری 5200 میلی آمپر ساعت

شناسه کالا: 2901427275915

محفظه گرد و غبار 450 میلی لیتر

دارای سیستم هوشمند ناوبری LDS برای موقعیت‌یابی دقیق

قابلیت اتصال به اپلیکیشن Mi Home (Xiaomi Home App)

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 18 ماه گارانتی + 3 ماه گارانتی تعویض
انتخاب رنگ
  • مشکی
25,000,000 تومان
موجود در انبار وایت کالا
>333 امتیاز وایت کلاب 333 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 333,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

جارو رباتیک شیائومی مدل S10T

بررسی و خرید اینترنتی جارو رباتیک شیائومی مدل S10T


با توجه به تغییر کردن شرایط زندگی و شاغل بودن همه اعضای خانواده افراد به دنبال خرید لوازم برقی هستند که کار را با سرعت بیشتری انجام دهد. تاحالا به این فکر کرده اید که وقتی مشغول نظافت خانه خود هستید همزمان چند کار را انجام دهید؟ با ما همراه شوید با معرفی یک محصول با کارایی بالا جارو رباتیک شیائومی مدل S10T محیط اطراف شما را جارو میکشد بدون دخالت شما و این باعث میشود همزان که این جاروبرقی هوشمند مشغوا کار است شما به کار دیگری برسید و در زمان صرفه جویی کنید همچنین این محصول عمل طی کشی کف خانه را هم انجام میدهد تا خیال شما را از بخش بزرگی از نظافت راحت کند .


  • سنسور صخره (Cliff Sensor): سنسور قابلیت تشخیص پله و موانع
  • رادار لیزری LDS laser radar: موقعیت‌یابی و نقشه‌برداری همزمان بر روی جارو
  • سنسور مخزن آب (Water tank sensor): استفاده از 3 حالت تنظیم الکترونیکی کنترل شده برای تنظیم حجم آب
  • سنسور برخورد (Main unit collision sensor): برای حس کردن موانع جلوی دستگاه

جاروبرقی شیائومی دارای مخزن زباله 450 میلی‌لیتری با قابلیت جداسازی برای تخلیه و مخزن آب 250 لیتری با کنترل الکترونیکی است این دستگاه به راحتی و بدون درد سر و سر و صدا محیط را جارو کرده و کف را طی میکشد. زمان در حال دویدن و گذر است و این وظیفه شماست که به آن برسید. اهمیتی ندارد که چقدر برنامه فشرده و شلوغی دارید، بلکه زمانیکه برای هر وظیفه خاص صرف می‌کنید، اهمیت دارد. باید طوری برنامه ریزی کنید که کارها پشت سر هم و به سرعت انجام شوند. پس چه بهتر که از لوازمی استفاده کنید تا هم زمان با شما در نظافت نقش داشته باشد. این مدل اولین جاروبرقی ربات هوشمند از شرکت شیائومی است که قابلیت ضد گره خوردن دارد. اما منظور از این قابلیت چیست؟ هنگام جاروکردن وقتی برس غلتکی با مو درگیر می‌شود، به دلیل گیر کردن مو در برس، راندمان تمیز کردن نیز کاهش می‌یابد. برای رفع این مشکل، ربات جاروبرقی شیائومی S10T از یک برس غلتکی مخصوص، مجهز به فناوری ضد گره استفاده می‌کند که به طور خودکار موهای درهم پیچیده در اطراف برس غلتکی را بدون اینکه نیاز باشد موها را به صورت دستی جمع کنید، از طریق حرکت عقب و جلو تیغه‌های تعبیه شده برش می‌دهد و کوتاه می‌کند. همین فناوری باعث می‌شود که این جارو در مقایسه با جاروبرقی‌های رباتیک قبلی شیائومی قابلیت پاک‌کنندگی قوی‌تری داشته باشد




این جاروبرقی هوشمند حداکثر قدرت دمنده/مکش 8000 پاسکال دارد و با استفاده از رادار لیزری LDS محیط را دقیق موقعیت یابی میکند و دارای باتری بزرگ 5200 میلی آمپر ساعتی است که خیال شما را کاملا راحت کرده تا نگران خالی شدن سریع شارژ آن نباشیدهد.




جزئیات محصول
Xiaomi S10T Vacuum Cleaner

مشخصات

کشور سازنده
چین
سایر ویژگی ها
حداکثر ولتاژ شارژ: 20 ولت / محاسبه قدرت: 70 وات
ابعاد
345x102.3x345 میلی متر
نوع جاروبرقی
جارو رباتیک
توان مکش
8000 پاسکال
دیدگاه کاربران (0)