برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

ماشین لباسشویی آاگ مدل L98699FL با ظرفیت 9 کیلوگرم

AEG L98699FL washing machin

ویژگی های محصول

مجهز به سیستم کنترل بار نامتعادل

درب دوجداره بزرگ جهت سهولت استفاده

سیستم آبکشی ضد کف,16برنامه شستشو+Super

مجهز به سیستم aqua control و سیستم aqua stop

مجهز به موتور Inverter جهت بهینه سازی مصرف انرژی

دارای برنامه های انتخابی و پیش فرض توان بخار+2حافظه قابل تنظیم

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 36 ماه گارانتی شرکت سیهاوی
انتخاب رنگ
  • سفید
9,950,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>133 امتیاز وایت کلاب 133 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 133,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

ماشین لباسشویی آاگ مدل L98699FL

 

ماشین لباسشویی آاگ مدل L98699FL، یک لباسشویی بادوام و باکیفیت تولید گروه صنعتی آاگ است.این لباسشویی دارای گنجایش 9 کیلوگرم لباس است.

تمامی برنامه های این لباسشویی برای انواع لباس مورد استفاده قرار میکیرد.این مدل لباسشویی دارای سنسور وزن است که، هنگامی که لباس کمتری برای شستن داشتید آب و برق را به اندازه لباس مصرف کند و باعث کاهش مصرف انرژی دستگاه میشود.

دور موتور این مدل لباسشویی 1600 دور در دقیقه است.این مدل لباسشویی دارای دو برنامه بخارشوی است برای آن دسته از لباسهایی که نیاز به شستن با بخار هستن مورد استفاده قرار گیرند.

صفحه کلید استفاده از برنامه های این دستگاه لمسی و بسیار با دوام ساخته شده است.

در این مدل لباسشویی دوجداره بوده که خود باعث می شود از صدای لباسشویی کاسته شود و همچنین گرمای داخل لباسشویی به بیرون نمیرسد.تمامی برنامه های این لباسشویی به صورت اتوماتیک انتخاب شده و نیازی به انتخاب دور موتور و دمای آب نیست، فقط کافی است که شما فقط نوع لباس خود را انتخاب کنید، لباسشویی بر مبنای نوع لباس دور موتور ، دمای آب و مدن زمان آن را انتخاب کرده و شروع به شستشو می کند.

این مدل لباسشویی آاگ از نوع Exclusiv است که جز مدل های سفارشی تولید شرکت آاگ می باشد.این مدل لباسشویی دارای دو برنامه حافظه خالی است که ، شما میتوانید دو نوع از لباسهایی که نیاز به تنظیم خاصی هستند را در این دو برنامه ذخیره کنید و به صورت ویژه از این دو برنامه استفاده کنید.

این مدل لباسشویی این اطمینان را به شما میدهد که لباس را به هیچ وجه به شما کثیف تحویل ندهد .

 

این لباسشویی دارای 4 مخزن موادشوینده میباشد و قفل کودک این محصول سبب میشود تا از ایجاد اتفاقهای مختلف در حین بازی کودکان جلوگیری شود .

این محصول دارای برنامه های شستشوی مختلفی میباشد که شامل : البسه کتان ، الیاف ظریف ، پشمی لحاف ، شستشوی فوق العاده بی صدا ، ضدآلرژی ، ضدچروک ، سیستم جدید ضدچروک بابخار و شستشوی اقتصادی و فوق اقتصادی میباشد .

سنسور تشخیص وزن

یکی از ویژگی های بسیار مناسب این محصول استفاده از این فناوری تشخیص وزن لباس میباشد .

این دستگاه باتوجه به میزان لباسی که درون آن قراردارد و با اندازه گیری وزن آن ، مقدار مناسبی از موادشوینده را استفاده میکند و بااین تکنولوژی سبب صرفه جویی در مصرف موادشوینده و انرژی میشود .

جزئیات محصول
AEG L98699FL washing machin

مشخصات

ارتفاع
85cm
پهنا
60cm
عمق
60cm
وزن
84 کیلوگرم
صفحه نمایش
دارد
سایر ویژگی ها
بدون لرزش،کاملا بی صدا , کلاس شستشو A و خشک کن A , مجهز به تکنولوژی OKOMix جهت شستشوی ایده آل,دارای سیستم هوشمند Fuzzy logic ,مجهز به طراحی درام ProTex Plus با لامپ داخلی,تکنولوژی بخار برای آنتی باکتری و فرش کردن البسه
قفل کودک
دارد
نوع مخزن
درب از جلو
سرعت چرخش موتور
1600 دور
ظرفیت دیگ
9 کیلوگرم
رتبه انرژی
+++A
بخارشو
دارد
دیدگاه کاربران (0)