برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

ماشین لباسشویی آاگ مدل L87495XFL با ظرفیت 9 کیلو گرم

AEG L87495XFL WASHING MACHIN

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

موتور OKo Inverter: پاین ترین مصرف انرژی با بالاترین بهره وری/ لرزش کمتر

سیستم تاخیر شستشو , برنامه اتوکشی آسان , تنظیم دمای شستشو

تکنولوژی بخار(ProSteam) برای آنتی باکتری و فرش کردن البسه

طراحی درام ProTex جهت شستشوی ایده آل

کلاس شستشوA و خشک کن B

بیشتر بخوانید
0 تومان
موجود شد به من پیامک بده
کالاهای مشابه
توضیحات

ماشین لباسشویی آاگ مدل L87495PFL با ظرفیت 9 کیلو گرم

لباسشویی 9 کیلویی آ.ا.گ AEG مدلL87495PFL ساخت کشور ایتالیا با طراحی شیک و مدرن همراه با کارکرد آسان است که با مصرف بهینه آب و برق و داشتن رده انرژی +++A و ظرفیت شستشوی 9 کیلوگرمی به شما این امکان را می دهد تا در کنار کاهش هزینه مصرف انرژی سالانه بتوانید انواع البسه، ملحفه و پرده را به راحتی و با نتیجه دلخواه شستشو دهید. عملکرد اتوماتیک دستگاه با لرزش و صدای کم 51 دسی بل و با حداکثر سرعت 1400 دور در دقیقه امکان شستشوی البسه با بهترین نتیجه را فراهم می آورد. این لباسشویی دارای سیستم کنترل میزان آب و سیستم تعدیل بار می باشد.
لباسشویی 87495 آ.ا.گ مجهز به نمایشگر دیجیتال جهت نمایش زمان باقیمانده شستشو و ولوم و کلیدهای کنترلی روی پنل برای انتخاب برنامه و عملکرد لباسشویی همچون تنظیم دمای آب ، زمان شستشو و سرعت دور خشک کن می باشد. این برنامه ها شامل برنامه شستشوی انواع پارچه کتان، پشمی، الیاف مصنوعی، الیاف ظریف، البسه جین، پیش شستشو برای البسه کثیف ، شستشوی اقتصادی، شستشوی سریع، شستشو همراه با سیستم بخار، اتو کشی آسان و عملکرد با صدای کمتر می باشد. همچنین می توانید دستگاه را تنظیم نمایید تا بتواند به صورت شستشوی ویژه کوتاه مدت، آبکشی، خشک کن و تخلیه عمل کند. از دیگر ویژگی های این ماشین لباسشویی امکان تنظیم زمان شروع به کار دستگاه توسط تایمر تاخیری از 1 تا 24 ساعت و قابلیت تنظیم خاموشی خودکار دستگاه پس از اتمام فرآیند شستشو می باشد. در ضمن لباسشویی مجهز به سیستم قفل کودک می باشد تا با ایمنی و اطمینان بیشتری بتوانید از آن استفاده نمایید.

سیستم تاخیر شستشو , برنامه اتوکشی آسان , تنظیم دمای شستشو , موتور OKo Inverter: پاین ترین مصرف انرژی با بالاترین بهره وری/ لرزش کمتر, کلاس شستشوA و خشک کن B , طراحی درام ProTex جهت شستشوی ایده آل , تکنولوژی بخار(ProSteam) برای آنتی باکتری و فرش کردن البسه , مجهز به موتور Inverter جهت بهینه سازی مصرف انرژی ,مجهز به سیستم Aqua control جهت تشخیص نشتی آب , 16برنامه شستشو+Super eco+شستشوی 3کیلو لباس در 20 دقیقه+آنتی آلرژی , مجهز به سیستم کنترل بار نامتعادل , درب دوجداره بزرگ جهت سهولت در استفاده , میزان نویز شستشو 51 دسیبل و خشک کن 73 دسیبل

جزئیات محصول
AEG L87495XFL WASHING MACHIN

مشخصات

ارتفاع
85 سانتی متر
پهنا
60 سانتی متر
عمق
60 سانتی متر
وزن
79 کیلوگرم
صفحه نمایش
دارد
سایر ویژگی ها
سیستم ضد نشت Aqua control، دارای 16برنامه شستشو+Super eco+شستشوی 3کیلو لباس در 20 دقیقه+آنتی آلرژی , مجهز به سیستم کنترل بار نامتعادل , درب دوجداره بزرگ جهت سهولت در استفاده،میزان صدا شستشو 51db و خشک کن 73db
قفل کودک
دارد
نوع لباسشویی
اتوماتیک
نوع مخزن
درب از جلو
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
نوع درب
XXL Door دوجداره
لوله ورودی آب سرد و گرم
دارد
ظرفیت دیگ
9 کیلو گرم
زاویه باز شدن درب
180 درجه
رتبه انرژی
+++A
بخارشو
دارد
دیدگاه کاربران (1)

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 1 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

4.0
1398/10/23

سلام ضمانت نامه این لباسشویی معتبره مثل ال جی یا سام سونگ

پاسخ از وایت کالا : باسلام و احترام خدمت شما دوست عزیز: آاگ در حال حاظر در ایران نمایندگی خاص و انحصاری ندارد و توسط شرکت های خدماتی خصوصی گارانتی می شود.و معروف ترین این شرکت ها خدمات آریان است. در مورد سامسونگ و ال جی هم بد نیست که بدانید دیگر توسط شرکت های کره ای به ایران هیچ محصولی داده نمی شود و به زودی از بازار ایران جمع می شوند و دو برند جی پلاس و سام جایگزین آن ها می شوند.