برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-L1050S با ظرفیت 10 کیلوگرم

LG WM-L1050S Washing Machine - 10 Kg

ویژگی های محصول

شناسه کالا 2800000068882-2800000068899

حرکت بیشتر، شستشوی بهتر ™TurboWash مجهز به بخارشوی ™TrueSteam برچسب هوشمند NFC

انتخاب گارانتی
  • گارانتی گلدیران (نماینده رسمی LG در ایران)
انتخاب رنگ
  • نقره ای
105,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>1 امتیاز وایت کلاب 1 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 1,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-L1050S با ظرفیت 10 کیلوگرم

 

 

شستشوی سریع و پاکیزه با فناوری ™TurboWash

فناوری ™TurboWash زمان شستشو را به‌طور چشمگیری کاهش می‌دهد، در مصرف انرژی بسیار صرفه‌جویی می‌کند و لباس‌ها را پاکیزه‌تر می‌شوید. با این فناوری، آب در حدود 120 ثانیه مستقیماً روی پارچه افشانه می‌شود و بدین ترتیب چرخه آبکشی را نسبت به قبل بازهم کارآمدتر می‌کند.

 

اثربخشی ™TURBOWASH

فناوری ™TurboWash ال جی یک برنامه شستشوی عادی را به 59 دقیقه کاهش می‌دهد. بعلاوه، این فناوری از هزینه‌های
انرژی کاسته و مصرف برق را تا 15 درصد و مصرف آب را تا 40 درصد کم می‌کند.

 

قابلیت مکث برنامه و افزودن لباس

اگر فراموش کردید لباسی را داخل ماشین لباسشویی قرار دهید، کافی است دکمه Pause را فشار دهید و اقلام موردنظر را اضافه کنید؛ چه جورابی کوچک باشد و یا کتی با سایز بزرگ. هرکدام از برنامه‌های شستشوی کتان، ترکیبی، شستشوی آسان، Speed 14 را انتخاب کرده باشید، درب لباسشویی طی فرآیند شستشو می‌تواند فوراً (تقریباً ظرف مدت 3 ثانیه) باز شود.

 

شستشوی بهینه با 6 حرکت شستشو شبیه سازی شستشو با دست 6MOTION

با انتخاب یک برنامه شستشو، فناوری گشتاور مستقیم 6 حرکتی دیگ لباس را در جهات متعدد حرکت می‌دهد و ضمن ایجاد پاکیزگی عالی در لباس‌ها، از بافت لباس‌ها به‌خوبی مراقبت می‌کند.

عموما شستشو با دست عملکردی به‌مراتب بهتر از شستشو با ماشین لباسشویی دارد. دلیل این موضوع در نوع حرکاتی نهفته است که توسط دست روی البسه انجام می‌گیرد. حرکت‌های متنوع دست موجب می‌شوند تا انتقال جرم به‌شکل بهتری انجام شود که به تمیزی بهتر البسه می‌انجامد. شرکت ال جی با تقلید از حرکات اصلی دست در هنگام شستشوی البسه و پیاده‌سازی آن‌ها روی ماشین لباسشویی موجب بهبود عملکرد این دستگاه شده است. در این ماشین لباسشویی 6 حرکت دست شبیه‌سازی شده است.

حرکت پله‌ای: در این روش البسه توسط حرکت دیگ به بالاترین قسمت می‌روند و پس از آن به پایین دیگ می‌افتند. این حرکت کمک زیادی به تمیز شدن البسه می‌کند و در کاهش میزان چروکی آن‌ها به‌خوبی عمل می‌کند.

حرکت پیچشی: در این حرکت البسه پیچ‌هایی کوتاه می‌زنند. نوع حرکت دیگ در حالت پیچشی به‌گونه‌ای است که ماشین لباسشویی صدای بسیار کمی تولید می‌کند و درعین حال البسه به‌خوبی تمیز می‌شوند.

غلتاندن: یکی از ابتدایی‌ترین حرکت‌های پیاده‌سازی شده روی ماشین‌های لباسشویی غلتاندن است. این حالت مکمل دیگر حرکت‌های البسه و دیگ برای نظافت بیشتر لباس‌هاست.

ساییدن: این نوع حرکت کمک زیادی به حل کردن مواد شوینده در آب و نفوذ بهتر آن‌ها به الیاف می‌کند. در این روش دیگ با حرکت‌هایی به سمت راست و چپ میزان انتقال جرم را افزایش می‌دهد. بیشترین تاثیر این حرکت در از بین بردن لکه‌های موجود روی البسه است.

آبکشی: در این حرکت که به آبکشی معروف است دیگ به بالاترین سرعت چرخش خود می‌رسد و با ایجاد نیروی گریز از مرکز شدید، البسه را به اطراف می‌چسباند. در این حالت آب و مواد شوینده تحت نیروی گریز از مرکز، انتقال جرم را به‌شکل بهتری انجام می‌دهند.

تاب دادن: این نوع حرکت گزینه‌ای مناسب برای البسه‌ی ظریف و حساس است. در این حالت لباس‌ها به‌شکلی ملایم شسته می‌شوند و درون دیگ تاب می‌خورند.

 

لرزش کمتر، صدای کمتر

ال‌جی همه ماشین‌های لباسشویی خود را با ضمانت 10 ساله موتور، به بازار عرضه می‌کند.

 

کاهش 99.9 درصدی آلرژن‌ها با ™True Steam

ترکیب 3 فناوری یکجا در ™True Steam:

1) قابلیت «ضد آلرژی» تا 99.9 درصد از آلرژن‌های لباس را از بین می‌برد و باکتری‌ها را می‌کشد.

2) قابلیت «بخارشوی» چروک و بوی نامطبوع لباس‌ها را از بین می‌برد .

3) قابلیت «نرم‌کننده با بخار» از مواد شیمیایی استفاده نکرده و فقط از بخار استفاده می‌کند. ایده آل برای لباس بچه و افرادی که پوستشان حساس است.

 

کنترل کاملاً لمسی

صفحه کنترل لمسی طراحی شیک و یکدستی را به نمایش می‌گذارد که شمه‌ای از حس مدرنیته را به خانه‌تان می‌بخشد. در تمامی مدل‌های این خط تولید از پنل کاملاً لمسی استفاده‌شده که برای داشتن دید بهتر، به آن زاویه داده‌شده است.

 

راحتی هوشمندانه با NFC

قابلیت Tag On امکان دانلود برنامه‌های جدید شستشو را بر روی تلفن هوشمند به کاربران می‌دهد. از طریق NFC تلفنتان را بر روی علامت Tag On بزنید تا برنامه روی ماشین نصب شود.سیستم عیب‌یابی هوشمند تقریباً هرگونه عیب جزئی را قبل از اینکه به مشکلی بزرگ تبدیل شود به‌سرعت رفع می‌کند.

 

جزئیات محصول
LG WM-L1050S Washing Machine - 10 Kg

مشخصات

ارتفاع
85cm
پهنا
60cm
عمق
60cm
صفحه نمایش
دارد
سایر ویژگی ها
ظرفیت 10.5 کیلوگرم - موتور بدون تسمه Inverter Direct Drive - مجهز به 6 حرکت شستشو - قابلیت ضدآلرژی - سنسور تشخیص وزن لباس
نوع لباسشویی
اتوماتیک
نوع مخزن
درب از جلو
سرعت چرخش موتور
1400 دور
نوع درب
مشکی دور استیل
ظرفیت دیگ
10 کیلوگرم
اندازه دهانه درب
51 سانتی متر
رتبه انرژی
+++A
بخارشو
LG True Steam
دیدگاه کاربران (0)