برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

ماشین لباسشویی 7 کیلویی سامسونگ مدل J1250NSH

Samsung J1250NSH washing machin 7kg

ویژگی های محصول

دارای سیستم کنترل منطق فازی

مجهز به فناوری حباب‌ساز

کاهش مصرف انرژی با استفاده از هیتر سرامیکی

دارای سیستم حفاظتی در نوسانات برق

بیشتر بخوانید
0 تومان
موجود شد به من پیامک بده
کالاهای مشابه
توضیحات

معرفی لباسشویی 7 کیلویی J1250 نقره ای سامسونگ

لباسشویی 7 کیلویی 1200 دور سامسونگ Samsung مدل J1250NSH مجهز به فن آوری حباب ساز، هیتر سرامیکی و کنترل ولتاژ می باشد. ژنراتور اکوبابل با فرمول ویژه هوا، آب و ماده شوینده را در هم حل کرده و نوع خاصی از حباب های محافظ را تولید می کند که سرعت جذب بسیار بالایی دارند.

در عمل این حباب های خاص با سرعتی 40 برابر سریع تر، جذب الیاف لباس ها می شوند و قبل از شروع شستشو به داخل دیگ ماشین تزریق می گردند. این انحلال ایده آل علاوه بر این که از باقی ماندن پودر حل نشده در بین البسه جلوگیری می کند، با نفوذ یکنواخت و سریع، انواع لکه ها را بلافاصله از بین برده و حتی از ساییدگی و آسیب دیدگی لباس ها در اثر چرخش سریع جلوگیری می کند.


تفاوت حباب های خاص اکوبابل در فرمول تولید آن ها، جذب سریع ( 40 برابر سریع تر) و هم چنین محافظت آن ها از الیاف است. ماشین لباسشویی مدل120 سامسونگ که از این فن آوری بهره می برد، برای شستشو از آب سرد استفاده می کند. شستشوی با آب سرد اگر با تکنولوژی اکوبابل همراه باشد، ماندگاری الیاف لباس را افزایش می دهد!

با اکوبابل سامسونگ دیگر نیازی به اتلاف انرژی برای گرم کردن آب نیست. به همین دلیل تا 70 درصد باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود. این در حالی است که کیفیت شستشو نیز بهبود می یابد. حباب های ویژه، بدون نیاز به گرما یا برنامه های شستشوی بلند مدت و سخت، بطور یکنواخت و بسیار سریع در درون الیاف البسه نفوذ کرده و آلودگی ها و لکه ها را پاک می کنند.

این حباب های محافظ همچون بالشتکی از ساییدگی الیاف در دور چرخش بالا و یا برنامه های سخت و طولانی جلوگیری می کنند. با وجود این حباب ها البسه ورزشی و بارانی شما خاصیت ضد آب خود را از دست نمی دهند.این فن آوری دارای تأئیدیه از موسسات جهانی است.


ماشین لباسشویی 7 کیلویی سامسونگ مجهز به دیگ الماسه ضد چروک می باشد. در ماشین لباسشویی مدل J1250NSH یک مخزن عمیق شستشو با فرورفتگی های الماس شکل جایگزین مخزن های معمولی شده است.

این طرح و بافت اعجازآور از کشیده شدن و خراب شدن پارچه های شما جلوگیری کرده و محیطی عالی برای شستشوی ظریف و در عین حال موثر و کامل آنها می سازد. با سیستم منحصر بفرد مخزن الماس ماشین لباس شویی J1250NWH سامسونگ لباسهای خود را در بهترین شکل و وضعیت حفظ کنید.
ماشین لباسشویی سامسونگ دارای گرم کننده سرامیکی است که موجب می شود ر اندمان و قدرت لباسشویی بیشتر گردد. مدل های ماشین های لباسشویی هر روز عوض می شوند اما J120 سامسونگ به دلیل برخورداری از یک گرم کننده سرامیکی بادوام برای سالیان سال مشغول شستن لباس های شما خواهد بود.

گرم کننده های سرامیکی از انباشته شدن مواد کلسیمی که باعث مصرف بیشتر برق می شوند، جلوگیری می کند. برای حل کردن این رسوبات کلسیمی در گرم کننده های معمولی باید حتماً از مواد شوینده خاصی استفاده شود.

در نتیجه این قابلیت ، نه تنها گرمکن ها در برابر رسوبات آب سخت مقاوم می شوند بلکه دوام و عمر ماشین لباس شویی شما سه برابر می شود علاوه بر اینها، قابلیت گرم کردن سریع گرم کننده های سرامیکی راندمان مصرف انرژی را افزایش داده و تاثیر آن را بصورت کم شدن رقم قبض برق بعدی خود خواهید دید.


راه حلی عالی برای کنترل بهینه ولتاژ سیستم کنترل ولتاژ سامسونگ حتی در شرایطی که ولتاژ به میزان 25% نوسان می کند نیز قادر است کارکرد دستگاه را تضمین کند.

این فن آوری از ماشین لباس شویی شما در برابر شوک الکتریکی و حتی ولتاژ پایین محافظت کرده، و کنترل مستمر ولتاژ را برای افزایش عمر دستگاه در اختیارتان قرار می دهد. ماشین لباس شویی سامسونگ دارای صفحه ای با طراحی مناسب برای کار و عملکرد بهتر می باشد.

این صفحه نمایش مناسب برای استفاده آسان دارای دکمه گردان، چراغ LED، دکمه های تماسی نرم و نمایشگرهای دیجیتالی مجزا با قابلیت مشاهده و خواندن آسان است که تنظیم برنامه شستشو و مشاهده پیشرفت برنامه را آسان می سازد.

جزئیات محصول
Samsung J1250NSH washing machin 7kg

مشخصات

ارتفاع
85cm
پهنا
60cm
عمق
60cm
صفحه نمایش
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دوشیر - مجهز به سیستم حباب ساز - دارای سیستم حفاظتی برای مواقع نوسانات برق
نوع مخزن
درب از جلو
سرعت چرخش موتور
1200 دور
ظرفیت دیگ
7 کیلوگرم
رتبه انرژی
A++
دیدگاه کاربران (0)